F.A.Q.

Frequently Asked Questions - často kladené dotazy

Jak zjistím přesnou cenu za poptávanou akci či službu?
Zašlete nám elektronicky informace o délce trvání akce ( od-do ), místa konání a Vaši představu o technické náročnosti či programové náplni. Zpětně Vám na zašleme kompletní cenu vč. dopravy, montáže, demontáže, obsluhy.

Jste opravdu držitelé nabízené techniky a služeb?
Ano, jsme opravdu držitelé techniky i služeb. Vlastníme např. zvukové a světelné aparáty, skákací hrady, pivní sety, stoly, židle, potahy, ubrusy a jiné. Nejsme prostředníci jako některé agentury.

Jak probíhá realizace akce ve Vaší režii?
Po schválení technické, programové, cenové nabídky a zaslání závazné objednávky je zdělen čas příjezdu našeho realizačního týmu na místo konání + technické požadavky ( rozměr záboru prostoru, přívod proudu, atd. ). Vše si řídíme sami = jeden koordinátor, jeden tým.

Co když potřebujeme zrealizovat více akcí v jeden den a na více místech?
Ano, i toto je v našich silách. Jsme schopni zajistit technicky, programově, ale personálně více akcí v jeden den, na různých místech.